Shopping...

... a ibalgin..to jsou všeléky :-)))

Zdravím blogerky... nádherný den, že!

Já jsem si dnes udělala velkou radost, po dlouhé době jsem se dostala do města a pořídila si něco nového do kuchyně...





...chlebník a váhu...





...chlebník je velmi praktický, jako víko má prkýnko, které můžu hned použít na krájení chleba a navíc je možné, umýt ho kompletně horkou vodou v případě, že se stane, že chleba zůstane v chlebníku příliš dlouho a začíná "nový život"... :-)))


Přiznám se , že se mi to stalo nejednou a pořád jsem měla špatný pocit z toho, že z toho dřeva se nedá vše dost dobře umýt...



... a jako dekorace tulipánky , které nevím proč...a nevím proč jen růžové, začali do rána ve váze uvadat ...tak jsem je ustříhla a dala do svícnu na čajovou svíčku ...a hurá vzpamatovali se :-)...





... no a pro váhu už jsem se rozmýšlela dlouho, protože používám takovou plastovou a ta mi zabírá místo v šuplíku, takže šuplík se uvolní a tuhle si nechám vystavenou...ale kde... asi budeme muset zvětšit kuchyň :-)))

Pak jsem si ještě pořídila na trhu pryskyřník...nádherná kytička ... a je to cibulovina, tak ji zkusím dát příští rok na zahrádku ...


... tak přeji parádní start slunečného víkendu! 

Komentáře

Lezarts píše…
Samá nádhera! S pryskyřníkem tu mám špatné zkušenosti. Vždy nám vymrzne, holt zvyklý na Azurové pobřeží:-D
Unknown píše…
Tak to je nádhera,ten chlebník s tím prkénkem je doslova dokonalý,hezounké ůluvky,gratuluji!Michaela
Anonymní píše…
Ten chlebník je pěkný a praktický :)
Amelie píše…
Parádní nákupy. A nevezmeš mě s sebou.
Radush píše…
Krása Luci!... a ty pryskyřníky... miluju je! krásný víkend ;-) R.
Anonymní píše…
Krásně jsi pořídila i krásná kytka. U okýnka to máš nádherně nadekorované. Také ráda vyrážím z naší vesničky do města na nákupy, ale u mne k tomu patří i ten ibalgin, ten raděj beru s sebou. Hezký víkend a díky za typ na kormidlo. Slávka
Anonymní píše…
Nádhera, prosím, odkud je ta váha, již dlouho takovou hledám díky Alena
Andreya píše…
Moc podařený nákup. Chlebník je nádherný.
Andrea
Ma Paradis Maison píše…
Ahoj Luci, krasna vaha a krasny chlebnik - to prkenko je moc prakticke!!! Pryskyřníky mám doma i v obchodě, jsou náááádherné...ale že je to cibulovina jsem nevěděla, takže schovám na příští rok ;-)! Jinak co se tulipánů týče, jedna známá mi poradila hodit do vody minci ze žlutého kovu, například 10, 20 nebo 50 eurocentu, jestli mate doma...asi obsahuji hodne zeleza a svete div se, asi to opravdu funguje, tulipánky mám už 5.den a jsou porad jako nové !!!
Unknown píše…
Ahoj Luci, dobře jsi pořídila! :)
Angličtina píše…
hezký věcičky
rêve de vivre píše…
Fantastický nákup, chlebník nemá chybu. Andrea

Populární příspěvky z tohoto blogu

poloostrov Hel Polsko

novinky...

Stědrý den...