inspirace...

...na vánoční stromek!


Krásný nedělní večer blogerky!






Tak takhle bych si taky dokázala představit svoje vánoce :-)

Čím dál tím víc se mi líbí stromek v co nejpřírodnějším stylu...


... zato dřív se mi líbily stromky hýřící barvami...
...a hlavně ozdobené co nejvíc...


...letos bude určitě do červena...



... líbil by se mi takový, střídmě ozdobený...


...ale takhle by mi to u Adíka asi neprošlo...



...tahle verze je trochu lepší, ale málo světýlek...


...tady jsou zase moc malé dárky :-)...

...takže u nás bude o stromečku rozhodovat Adík! :-)


No a tady je ještě pár tipů pro odvážné...



...a nebo pro ty, co se rozhodnou opravdu na poslední chvíli :-)



Povedlo se mi zachytit naši černobílou kachnu nebo kačera :-)...
... říkáme jí "tučňák" :-)...



... a ještě pár fotek naší víkendové snahy...


...pečeme a pečeme...

...a pak ještě zdobíme...



...a sladkostí už mám až nad hlavu...
...ale mám obavu, že sladkožroutům to bude málo :-)





...takže ještě asi nějaké ty sladkosti doplním :-) !


Přeji všem krásný start nového týdne!



P.S: Ještě malý dotaz, kdy zdobíte stromek ? ...u nás se zdobil vždy 24.12 ráno a dnes jsme měli rodinnou debatu zda ozdobit dřív či ne... tak mě zajímá jak je to jinde :-)













Komentáře

U Martiny píše…
Zajímavá inspirace, já jsem zdobila stromeček vždy 23. v noci, když už děti spaly. Ráno to bylo první vánoční překvapení.Cukrovíčko vypadá parádně.
Hezký večer Martina
Lezarts píše…
Tady bych si vybrala, ale určitě bych brala z prvního obrázku, třípatrový etažér. Sice ten samý měli v Papuart- Bříství, ale byl v jiné cenové relaci, než moje peněženka:-(: Už jsem zvědavá, jakého nám předvedeš "fešáka":-)
Lucie Konečná píše…
Nádhera! Všechno. A u nás už stromek stojí. Týden. Abysme si ho pořádně užili. Máme to tak každý rok, všechny návštěvy zírají (vlastně ty stálé už si zvykly). Líbí se nám to takhle, dva dny po Štědrém dnu jedeme pryč, takže by nám to bylo málo. Krásné (před)vánoční dny, Lucie!
Ivana píše…
Za mého dětství se stromeček nakupoval a strojil až 24. Dodnes z toho mám trauma :-) Do kdyby se stromeček nestihl koupit a nastrojit? Ježíšek by mi pak nic nepřinesl. Tudíž teď strojíme stromek rozhodně dříve, než na Štědrý den. Ať si ho užijeme :-)
emily píše…
Ahoj Lucka, máš úžasný domov. Nezáleží na stromčeku, ver mi. Maj krásny adventný čas.
Emily
RuonelA píše…
Krásná inspirace :) U nás strojíme 23.12. abychom toho na stědrýmn den neměli mnoho.... Štědrý den si pak v klidu užíváme :)
MaB píše…
Lucie, my už taky svítíme, letos od soboty, jinak klidně od Mikuláše, je ale fakt, že pak kolem vánoc už vypadá trochu zvadle, ale vzhledem k tomu, že každoročně jezdíme po... na hory, tak bychom si ho neužili. Vřele doporučuji, má to taky své kouzlo. Moc zdravím Margita
Anonymní píše…
Milá Lucie, přeju bezbolestný vstup do pracovní reality:-))
Ještě trochu odbočím od tématu, zrovna teď v TV ukazovali o stromku v květináči...také mi to přijde jako ideální souhra živého stromku a celoroční radosti zároveň...info na netu je jistě dost...
Jinak my zkoušeli různé varianty, kdy zdobit, ale posledních pár let zdobíme také 24 ráno...my totiž výměnou za dopis Ježíškovi dostáváme ráno na balkoně stromek:-) S tou naší bonsaí to problém není:-)))
Ale přestože mám trochu "jiné" dítě, je okouzlující a každoročně to obrečím dojetím, když běží v pyžamu k balkonu, jestli tam ten pichláček je.
A psk si pustíme Javory a zdobíme.
Ještě připojím komentář k ostatním článkům,s obrovskou závistí, ale tou dobrou, pokaždé s úžasem koukám na to Vaše okno do přírody a ta fotks, jak si lebedíte se synem, to krásně obyčejné člověčí rozcuchání - no to je nádhera. Vaše okno miluju:-))
Abych nezapomněla, vždy jsem ten náš pidistromek dávala do staréhého keramického hrnce, ale díky Vám a obrázkům k inspiraci už nyní vím, že běžím do sklepa pro proutěný koš!!!
Děkuji:-)) Magda
(mmch, synovo blond vlasy a oříškově hnědé oči....to je nářez!:-)))
Bára píše…
Ahoj Luci, díky za inspiraci, stromeček ze štaflí rozhodně zaujal, protože řemeslníci nestihnout dokončit vnitřní stěny do Vánoc, asi nebudeme daleko od tohoto stavu :-). Ale nevadí, i tak se těšíme.
U nás je stejná situace jako u vás, pětiletý Matýsek si moc přeje nastrojit stromeček už teď dopředu. Vyjdu mu vstříc, bude více pohody. Takže doma budeme strojit asi zítra, na stavbě v sobotu (ozdobím ty štafle jako recesi).
BOHDA píše…
LUCI, MOC KRÁSNÁ INSPIRACE. NEJVÍCE SE MI LÍBÍ PRVNÍ FOTEČKA, MOC HEZKÁ POHODA.
TVÁ VÍKENDOVÁ SNAHA JE PARÁDNÍ. JÁ CO JSEM NAPEKLA TO SE HNED SNĚDLO, TAKŽE PEČU ZAS A ZNOVA. TEĎ UŽ MÁM TAJNÉ ÚKRYTY.
STROMEČEK ZDOBÍM VEČER 23.12. TAKÉ TENTO DEN DĚLÁM SALÁT.
V DEN VÁNOČNÍ MÁM RÁDA KLID A POHODU PROTO VŠE DŘÍVE.
MĚJ SE HEZKY A PŘÍJEMNĚ.
BOHDA
marecka píše…
tá kačka je fakt ako tučniak :))) strom už stojí dva dni :D
Susie píše…
Lucinko ahoj :-)) ano, je to kachna .-) kačer má červený hřebínek.. jinak tvá stromečková inspirace je úžasná .. *** já poslední roky dávala menší stromek a do proutěného koše. Letos bude bez koše a větší, ale zase klasicky nazdoben dřevěnými ozdobami... a hlavně červené a přírodní odstíny.. No a Tvé snažení***nemá chybu*** nádhera!!!
Ajka píše…
Báječná inspirace, je na co koukat:-)))
Ajka
M.A.R.K.I píše…
Luci, nádherná inspirace ..........děkuju ...........u nás doma, když jsem byla malá, se stromeček zdobil až na štědrý den, mě se to moc nelíbilo, protože jsem se chtěla koukat na pohádky a ne se "zdobit" se stromečkem, navíc mám pocit, že byl pak nazdobený jenom chvilku, odzdobovali jsme ho na Tři krále, tak dneska, když už jsem "velká", zdobíme kvůli klukům stromeček o třetí adventní neděli, nevím jak tebe, ale mě stromeček bere před Vánoci, mám pak to pravou vánoční náladu, po vánocích pro mě nějak ztrácí kouzlo ..........krásné svátky ........Marki
Jana píše…
Luci, krásné inpirace... Také se mi líbí spíš nepřeplácaný stromek, letos bude ozdoben červeno/bílo/stříbně + perníčky a dřevěné figurky. Jinak my jsme vždy zdobily 24. ráno, ale ve stojánku už nám v obýváku voní 23. navečer.
luvdolls píše…
Ahoj Luci, aj my sme vždy zdobili stromček 24. ráno, ale posledné 3 roky sa podiela na zdobení stromčeku aj naša malá, tak sme to posunuli na 23. večer, aby sa od štedrého rána mohla z neho tešiť a pritom pozerať rozprávky...
Krásny večer tebe a tvojej rodinke :)
Lucia

Populární příspěvky z tohoto blogu

poloostrov Hel Polsko

novinky...

Stědrý den...