rychlá letní večeře...

...s rychlou dekorací  alá co terasa dá :-)

Krásný večer !



Dnes jsme tu měli večer opět zahradníky, doseli  ještě kousek trávníku, místo , které po deštích ještě stále nevyschlo, protože je ve stínu a slunce se k němu v podstatě skoro celý den nedostane...
...a trochu jsme se rozpovídali o tom čím ten náš pozemek osadit, jaké stromy kam dát a jaké rostliny ...
... je super, že to vidíme stejně a tak se těším na spolupráci...
...jen jsme díky tomu nestíhali večeři...
...a tak se hodila rychlovka...


...tuňákový salát a rozpečené bagetky (bylinková a česneková)...
...tuňákový salát je hodně jednoduchý:

různé druhy salátů, tuňák ve vlastní šťávě, červená cibule, rajčata, vajíčko,
sůl, pepř, citron, majonéza, balsamico ocet krémový -sladší (fíkový) , čerstvá bazalka, olivový olej

nakrájenou zeleninu smícháme s tuňákem, osolíme, opepříme zakápneme citronem, posypeme nakrájenými listy bazalky, prolijeme olejem, přidáme lžíci balsamica a dochutíme majonézou, vše smícháme a navrch poklademe vajíčka a posolíme a opepříme

Podáváme s pečivem. Nám moc chutnají bagetky ochucené bylinkovým máslem , prodávají je chlazené ale většinou jich mám několik v mrazáku a i tak se dají krásně rozpéct a chutnají jako čerstvé.

Pro teplé večery ještě výborná studená voda se stroužky limetky.

Dobrou chuť!



A protože v tomhle počasí žádná květina ve váze moc dlouho nevydrží  a ta luční kór ne...



...ustřihla jsem pár malých stonků s květy toho, co mi zrovna na terase kvete...


...petúnie, muškát, levandule a pak ještě jedna kytička, jejíž název je mi opět neznámý :-)



Dnes mi lehká večeře opravdu kápla do noty, jen Adík moc nejedl a stěžoval si na bolest hlavy a šel brzo a bez řečí spát...
...takže se asi moc nevyspím, zdálo se mi že má teplotu, tak mu ji ještě před tím než půjdu spát změřím...
...nedávno měl klíště - v řasách, buď ho tam měl chvíli a nebo ho tam měl celou noc,  po vyndání tam neměl ani pupínek, ale klíště bylo už takový nacucaný , snad to nic nebude, ale člověk nikdy neví.

Mějte fajn večer!

Komentáře

Lezarts píše…
Jméno květiny, zda jsem ji dobře rozpoznala, je Verbena.
Doufám, že se Adík z toho vyspí!
Ať se vám zelená:-)
Carolina Mia píše…
Luci, děkuji za skvělou inspiraci. Zítra ukuchtím. Adíkovi přeji, aby to nic nebylo. Já nechala raději rodinu oočkovat, ty klíšťata je teda věc. Jedna starší paní mi říkala, že dokud se vypalovaly meze, za starých časů, takové hnusné breberky a z nich nemoci nebyly.Asi to tak je. Rozhodně přeji, aby to byla jen únava z letního dne. Věrka
Anonymní píše…
Luci, ve Vašem podání je i rychlá večeře z mýho pohledu luxusní :-) Taky přeju, ať Adámkovi nic není. Z klíšťat mám taky hrůzu. Pořád děti kontroluju a hlídám, ať nelítají ve vysoké trávě. Ale je teď období, že hodně dětí je nemocných. U nás obě holky antibiotika, Honzík se statečně drží. Tak třeba to bude jen lehká viróza. Držte se!
Vaše pravidelná čtenářka Olga
Rosa píše…
Luci,
myslím na vás a držím s Adámkem palec!!!
Taky jsem našla na Kubušákovi klíště - na zadku,
měla jsem z toho pěkně blbý pocit ... že ho furt nutím čůrat do trávy apod.
Tsss, to mateřství je fuška ... :o)
Unknown píše…
Luci,sice pises rychla vecere,ale kazda priprava chce svuj cas a hlavne salaty na leto me prijdou jako vecere naprosto idealni,stale me mrzi,ze ta nase dvojcatka jeste nevarenou zeleninku moc nejedi,jeste maji malo stolicek.Ale me jsi opet inspirovala a hned dnes jsem si koupila majonezu,protoze vse ostatni snad mam doma a salatek s tunakem a vejci kapku po svem si pripravim.Dekuji a opet chvalim krasne svezi prostreni a fotografie.
Lucie Living píše…
Lezarts, díky...pomalu se ty názvy učím...zelená se čím dál víc! Krásné dny!
Lucie Living píše…
Věrko, no je pravd, že za mého dětství bylo klíště otravné, ale člověk z toho neměl nervy...no jo , ale snad z toho nic nebude. Díky, krásné dny!
Lucie Living píše…
Olgo, moc díky:-) Já stříkám, ale tady v té přérodě to člověk neuhlídá...tak přeji všem taky brzké uzdravení! Moc díky za návštěvy a krásné dny!
Lucie Living píše…
Roso, díky, jojo...já zase nutím adama na toaletu a on radši chodí do trávy :-))) Ta klíštíta si ale najdou místa :-) Tak ať už žádná nejsou!
Lucie Living píše…
Jojo, tak naštěstí salát je připraven raz dva...Adam si už zvykl a jede mu. Tak doufám, že se salátek povede! Krásné dny!

Populární příspěvky z tohoto blogu

poloostrov Hel Polsko

novinky...

Stědrý den...