DIY - v hlavní roli...

...černá!




Hezký den, blogerky, doufám, že jste se dnes dobře vyspaly...
... my jsme zase zapomněli dát ven kočku...
...a ve dvě ráno, slyším jak se někdo dobývá do ložnice...
...bere za kliku...
...ale nadaří se mu otevřít...
...volám na Adama...
...ale nic...
...muž spí v klídku dál...
...tak jsem sebrala svou odvahu...
...a šla neznámému otevřít dveře...
...když mu to tak nejde:-)...
... za dveřmi na mě nadšeně kouká Pupu !...
...a ukazuje mi, že chce jít ven...
...hodná kočka, že si takhle řekne:-)...
..když se mi podařilo opět pořádně zabrat...
...dobýval se do ložnice Adam, ten byl mnohem úspěšnější než Pupu:-)))...
...takže jak já jsem se vyspala ?...
... asi ani psát nemusím :-)))


Ale jak už víte, energie se mi vrátila v plné síle...
...a tak došlo i na pokukování na mých oblíbených  blogách (blozích?)...
...po tom, co je kde nového...
...a padlo mi do oka tohle ...
...a protože nedávno mi Adam donesl s procházky s družinou velký, krásný list javoru...



...prý "na památku"...
...říkala jsem si...
..."tak ten asi dlouho nevydrží"...
...ale dala jsem ho vylisovat...
...a tenhle nápad mi vyloženě přišel vhod...


...list můžu opravdu uchovat "na památku" :-)...




...a ještě se mi hodí do podzimního okna v jídelně:-)...

...a aby toho nebylo do černa málo...



...ještě jsem našla na pinterestu jeden tip...


...na podzimní dekoraci...



...mochyně se k podzimní dekoraci hodí ...
...jak ve své původní oranžové barvě...
... tak i přestříkaná na černo...
...pro milovníky BLACK&WHITE :-)

Mějte krásný den!

Komentáře

Unknown píše…
Luci,
dekujem za optani,ja se vyspala celkem dobre,jen ke kazdemu ditku vstavat jednou s mlickem,to je docela uspech.Za to se nam rano odvdecuje krasnym slunecnou a temer azuro oblohou.
Co se tyce povlaku,tak ten na me pusobi,jako kdyby jsi ho koupila v totalne Nordic stylovem obchode,ovsem tam se pohybuji i za tisice,takze skutecne ti tleskam.Parada a k vam se skutecne hodi.Lampionky jsem ja zas mela na venci obarvene na zlato,takze proc ne na cerno,pokud ji mas rada.
Krasny den
zuzana286 píše…
Ahoj Luci, teším sa, že sa ti znovu nabíjajú baterky, tvoje príspevky a fotečky mi už chýbali. Dekorácie si vymyslela super, pozdravujem Adamka aj celý Váš zverinec :) U nás síce teraz prší a je tá ozajstná jeseň ale ja mám aj toto počasie rana tak aj tebe pekný deň. Z.
Majka píše…
Luci, ten polštář s tím listem je parádní, určitě ho vyzkouším, i když s jinou barvou. Moc děkuji za inspiraci a jsem ráda, že máš zas tu svoji energii zpět.
Majka
Annie píše…
Děkuji za hezké nápady, s těmi listy je to skvělé, asi nakoupím látku a ušiju bílé polštáře:) a pak můžu tisknout a tisknout...hezký den! A.
Pondělí píše…
Ten polštář s památečním listem je fakt krásný. Nejen že krásně vypadá, ale ještě ten příběh... Já mám tyhle věci, co mají i něco "za sebou", ráda.
Akinoma píše…
Ty šikulko...
Akkarin píše…
Ten pohled na okno s polštářky, lucernou a kočkou je prostě nádherný :)
Anonymní píše…
Krása...a už mě svrbí prsty...Luci a jakou barvu si použila na ten list, prosím? Zdravím Vokopka
j33 píše…
to je fantastický nápad....budem realizovať...farba normálna textilná?
Unknown píše…
Ahoj Luci, tak já měla dnes noc celkem dobrou ... nepřišlo ani jedno dítko, oba spali až do rána ve svých postýlkách. Díky bohu za to. Předminulou noc jsme spali ve čtyřech a záda jsem cítila ještě večer, jak bolela z těch krkolomných pozic.
Polštářek moc chválím, výborný nápad a skvělé provedení.
A abych nezapomněla, protože jsem asi jediná, kdo ti ještě nepopřál k tvému novému stavu ... užívej si to plnými doušky.
Krásný den ... Věra
Reia Aria píše…
Teda Luci, úplně jednoduché, ale tak krásné!!! Polčtářek i mochyně.
PS: Oranžovou nemusím :-P
rêve de vivre píše…
Luci, to je bielo-čierna fantastika. Presne ako Šárka oranžovú nemám rada. A ten vankúš jedna báseň. Šikulka si Ty veľká. Andrea
Lucie Living píše…
Katko díky za pochvalu :-), koukám,ať žijí barvy ve spreji :-) Krásné dny!
Lucie Living píše…
Zuzko moc děkuju a užívejte krásný podzim!
Lucie Living píše…
Majko, díky , taky jsem moc ráda...už jsem začínala být trochu zoufalá :-)))Krásné dny!
Lucie Living píše…
Annie, díky, jo doporučiji je to hrozně jednoduché a efektní:-) krásné dny!
Lucie Living píše…
Moc díky, taky jsem ráda , že jsem našla možnost jak si list uchovat :-) Přeji krásné podzimní dny!
Lucie Living píše…
Děkuju a přeji krásné dny!
Lucie Living píše…
Zdravím, díky, klasickou barvu v lahvičce na textil, prodávají skoro v každém papírnictví...aŤ se zadaří!
Lucie Living píše…
Jane díky, ano barva klasická na textil..aŤ se povede!
Lucie Living píše…
Věrko, tak mě stačí jeden Adam a už se nevyspím...a být jich víc brr :-)))Moc díky a krásné dny!
Lucie Living píše…
Dík, Šárko je mi jasné, že ty uvítáš dekoraci black &white :-) Krásné dny!
Lucie Living píše…
Andreo děkuju, jo a u tebe je mi to taky jasný :-)))Krásné dny!

Populární příspěvky z tohoto blogu

poloostrov Hel Polsko

novinky...

Stědrý den...