pohodlné...

...posezení z palet!



Přeji moc pěkné úterý!

Přesto, že mě včera celý den bolela hrozně hlava, probrala jsem se spoustou fotek 
z výroby posezení k ohništi...
...hodně fotil Adam, takže fotek bylo milion...
...nejvíc takových, kde nebyl nikdo, pouze rozmazaná část někoho z nás, včetně psa :-).


Inspiraci na výrobu posezení, jsem našla na jednom dánském blogu, návrhářky jménem Brinja.

Výroba vypadala jednoduše a  křesílka moc efektně...
...jen jsem si říkala, jestli opravdu to posezení bude pohodlné...
...poslala jsem foto muži a nijak zvlášť pozitivní reakci jsem nečekala, 
protože muž a jeho požadavky na jakékoliv sezení jsou náročné :-))).

Kupodivu se tu najednou objevily dvě palety...



...a kluci se s nadšením pustili do díla...


...Adam nadšený, že může zase řezat...



... a pak taky zatloukat hřebíky...


...ale pokud by jste si posezení taky dělali...



...tak ty hřebíky tam být nemusí, ale protože Adam si postavil hlavu, že stačí hřebíky...


...a tak jsme ho nechali  ať si to zkusí, aby zjistil, že jen s hřebíky to držet nebude...
...když viděl jak to funguje uznal to, že tam musíme dát šrouby :-)...


...to už jsem se do díla zapojila i já, ale šlo to těžko, tak aby mi ta vrtačka nezlomila ruku...
...dodělal dílo raději taťka :-).

Nejprve jsme navrtali díru a pak do ní dali šroub s podložkou a drží to fakt fest!

Hned jsme to museli ozkoušet, jen doporučuji hodit si tam nějakou podložku...
... aby jste si nezadřeli třísku...



...do choulostivých partií :-))).

Muž byl nadšený!
Prý je to pohodlnější než náš nový gauč!
Doufám, že to nehodlá vyměnit :-)))!

No a když už jsme si to tak pěkně vyrobili...
...musela jsem narychlo rozmrazit buřty...



...Adam, ochotně vyčistil ohniště...



... já, jsem zajistila patřičné, ochranné polstrování...


...nalili jsme si červené víno, usadili se a poprosili Adama aby nás na novém sezení vyfotil...
...tahle fotka je nejmíň rozmazaná, ale ani na jedné, asi ze sta, není vidět sezení, tady máme alespoň oba hlavy :-)))...


...k opékání se přidal i Max...



... a chvílemi to vypadalo...



...že by si s chutí dal buřta :-))).

Mějte krásný den!

Komentáře

j33 píše…
Lucka, bohovské....tiež budeme potrebovať sedenie na záhradu a už som to preposlala mužovi....snáď neofrfle....palety máme...jana
Anonymní píše…
Dobré ráno,Lucie .
Úžasná dělba práce:) Posezení vypadá skvěle a jak to máte vystajlovaný:)) Moc se mi to líbí.
Mějte krásný den,u mě dnes začal bolehlavem.
S pozdravem
Petra
Jarka Panci píše…
Lucie, tak to je parádní reportáž - máte dobrýho fotografa a lavička z palet nemá chybu (loni jsme rozřezali palety po pokrývačích.....!...!)
Přeju celé rodince pěkné léto!!!!
Akinoma píše…
Téda Maxík už je kus chlapa...palet doma máme spoustu...jen ty šikovný ruce jaksi chybí...
Hana píše…
Luci krásná reportáž z výroby, tvý chlapi se ničeho nezaleknou, obzvlášť když jim sekunduješ ...jste sehraní- bezva posezení- pěkně se tam hodí - Maxík je úžasnej - krásné dny užívejte ....Hanka
Maja píše…
Žeby sme také skonštruovali, keď sa rozpadne gauč??? :)) Vyzerá to skvele. A Maxovi sa nedivím...buřta by som si dala aj ja. :D
Majka píše…
No Luci, to je krásný. Jsem trošku podezírala, jestli ti to někdo nevyrobil na zakázku, teda někdo cizí, ale pak jsem se zastyděla, protože tvoji chlapi jsou tak úžasně vybavení nářadím a tak šikkovní. Je to super hezký posezení.
Krásný den Majka
Super nápad....z tých tvojich príspevkov ide tak úžasná pohoda! Z každého jedného! Krásna rodinka, nech sa vám darí!
Radullin blog píše…
Krásný nápad na prima posezení.Radka
Anonymní píše…
HM.......PĚKNEJ MANŽEL.......KLÁRA
Táňa píše…
Lucko, ještě k té nádherné lavičce můžete doma vyrobit : http://themerrythought.com/diy/diy-pallet-swing-bed/

InkaFej píše…
Luci, každý týden jezdím na chalupu kolem výrobny palet a že jich tam mají vyrovnáno požehnaně. Myslím,že tentokrát donutím manžela zastavit:o))...lavička vypadá úžasně...a máš šikovné kluky..všechny 3. Předposlední fotka s Maxíkem je úžasná. On už mluví,.o))
Karin píše…
Einfach nur eine Wunderschöne Familie mit Tollen Einfällen Klasse .Lieben Gruß Karin
Veronika píše…
Milá Lucko, super příspěvek. Nejúžasnější je poslední fotka Maxe s tatínkem a ohněm, nádhera!! Mějte se krásně, Veronika. :)


Anonymní píše…
Paradni sezeni, jestli sezenu paletu, asi muze tez ukecam k realizaci o.-) Prima den, P.
Lucie Living píše…
Jani tak přeji ať se i muži zalíbí :-)))!
Lucie Living píše…
Petro tak doufám, že už bolest hlavy přešla...a moc díky! Krásné dny!
Lucie Living píše…
Jarko díky...a aaach jaká smůla. Krásné dny!
Lucie Living píše…
Monikodíky, jojo Max roste....a na tomhle je nejlepší, že je to raz dva hotový a zvládne to fakt každý :-). Krásné dny!
Lucie Living píše…
Hanko díky...moji chlapi když vidí , že si můžou říznout motorovkou, bouchnot kladivem nebo zavrtat, tak se jen hrnou :-))). Krásné dny!
Lucie Living píše…
No Majo, já jsem ráda, že gauč už je koupenej...muž si na tomhle tak libuje, že kdyby jsme nejprve vyrobili tohle kdoví jestli bychom pořídili i gauč :-))). Krásné dny!
Lucie Living píše…
Majko díky...:-))), tak na zakázku bych si něco dala vyrobit, ale určitě něco náročnějšího :-), tohle fakt hrozně jednoduchý. Krásné dny!
Lucie Living píše…
Elo moc děkuji a taky přeji krásné dny!
Lucie Living píše…
Radko díky, samotnou mě to překvapilo jak se pěkně sedí:-). Krásné dny!
Lucie Living píše…
hmm...díky Kláro :-))). Krásné dny!
Lucie Living píše…
Táňo, taky už jsem podobné viděla a moc bych takovou postýlku brala, jen mi tu chybíten správný strom (ne že by jich tu okolo bylo málo, ale musím objevit ten pravý :-))) ) . Krásné dny!
Lucie Living píše…
Inko, tak doporučuju zastávku v "paletárně" :-))). No a Max...nemluví...ale rád by :-))). Krásné dny!
Lucie Living píše…
Karin, danke. Lieben gruss Lucie.
Lucie Living píše…
Veroniko díky moc:-). Taky přeji krásné dny!
Lucie Living píše…
Díky a přeji ať se paleta sežene a podaří se muže ukecat :-) Krásné dny!
Unknown píše…
Ahoj Lucy musim ti uz napisat :) sledujem tvoj blog uz dlhooo a v poskednej dobe prezivame rovnako...tiez som bola tehotna skoro rovnako ako ty malicka Mia sa narodila mesiac po tvojom Maxovi, tiez sme mali rovnaky problem s kojenim ako vy w teraz sme uz iba na umelom mliecku :) a teraz sa divam na tie tvoje fotky a maly max tam ma flasku od MAM proti kolikam? Lebo mi mame taku ruzovu tak si vravim ze to je teda nahoda :) majte sa krasne ste uzasni cela rodinka :) Tereza
Anonymní píše…
Milá Lucie,moc se mě líbí Vaše rodinka,denně čtu,ale málokdy píšu,dnes mě zaujala ta lavice z palet,máte šikovného muže ,krásné děti a teď i parádní posezení,krásné dny všem přeji Zdena
Lucie píše…
Luci, vy jste akční rodinka! Předělávka palet super! A papuláček Max (snad mi promine!) je božíííííííííí!!! Rostou nám ty děti jako z vody, co... Pěkný večer!
Lucie Living píše…
Terzie moc děkuji:-). Gratuluji k Mie, super , že je holčička, holky budou potřeba pro všechny ty naše kluky:-))). Tak ať Mie moc chutná a pěkně přibývá! Krásné dny!
Lucie Living píše…
Zdeno moc děkuji :-) ...a laviček budeme muset udělat víc, včera jsme měli návštěvu a o tohle posezení byl boj :-))). Krásné dny!
Lucie Living píše…
Lucie díky...papuláček roste ... zrovna dnes mi přišlo , že chce nějak moc často jíst :-))). krásné dny!

Populární příspěvky z tohoto blogu

poloostrov Hel Polsko

novinky...

Stědrý den...