Je tady...

...můj oblíbený měsíc.



Přeji krásnou středu!

Včera jsme měli den blbec.
Začalo to ráno vydatným deštěm, který mi celkem zkazil náladu a tak jsem ani neodvezla Maxe do školky, ale zatopila v kamnech a zůstali jsme doma.
Pak jsme jeli k babičce, kde nám Andulka usnula, snažila jsem se po obědě uspat i Maxe , ale když už to vypadalo, že zabere volali mi ze školky kvůli Adamovi :-))), jo správně, že je Max doma jsem nahlásila, ale Adam to nevěděl a protože si zrovna včera naplánoval, že budou po škole u kámoše, který bydlí kousek od školky a zapoměl si klíče od domu ve škole, chtěl si Adam zkrátit čekání na kamaráda návštěvou bráchy.
Tak mi paní učitelka raději volala, abych věděla já, kde mám děti:-))).
Max už nezabral a tak jsme vyrazili domů.
Cestou mi opět urputně zvonil telefon, kluci už sice měli klíče, ale nešlo jim odemknout , mamince se nedovolali a nevěděli co dělat.
Když už jsem byla na cestě, řekla jsem jim, že pro ně zajedu.
U domu jsem se sešla i s maminkou kámoše, které se dovolali, bez problémů odemkli a nakonec tedy po dlouhých dohadech zůstali tam.
To už mě zase naháněl soused se kterým jsem byla domluvená že mi přijde pomoct na zahradě, že už tu čeká a já nikde. 

No a někde mezitím mi ještě volala pošta, že pro mě mají balík, dohodli jsme se že ho nechají někde u dveří nebo na okně, ale to jsem si vzpomněla až večer a tak pak obíhala dům a hledala.
Došel nám balíček od babičky z Holandska, který měl dorazit před velikonocemi.

Dnešek začal o dost líp a hlavně se sluníčkem, doufám, že se v dobré náladě ponese celý den:-).

Už je tu zase období, kdy stačí vyběhnout z domu a hned mám něco do vázy:-).


Konečně jsem taky odvezla šicí stroj do servisu  a snad někdy během příštího týdne by mohl být opravený. Samozřejmě mám milion nápadů co bych zrovna teď potřebovala ušít :-).



Mám radost z každého slunečního paprsku a z toho že můžeme mít okna dokořán.



Mějte krásný a pohodový den!


Komentáře

Martina BARABASCA píše…
krásné barvičky :) Ta modrá s bílými puntíky je odkud prosím :)
Martina
Ilona Ř. píše…
Lucko,i já měla den blbec!V práci jsem nestíhala,mobil se seknul a už nerozchodil-reklamace,od včera hledáme Šímovu bundu,...ale dnes už je za okny zase jaro:-)
The VeTy's world píše…
Krasne latky a z nich (budou) uzasne veci ... nemohu se dockat ;-)

Populární příspěvky z tohoto blogu

poloostrov Hel Polsko

novinky...

Stědrý den...