Nejsem si jistá...

... co nám z té holky roste :-).



Já chtěla princeznu.
Copatou.
V šatičkách.
S mašlí.





Naše dračice je ochotná nechat si ty šatečky.
Ale jinak je to raubíř, živí se kamením a pískem.
Náš Adam řekl, že bude striptérka, protože ji každé ráno najdeme v postýlce vysvlečenou z pyžama ať je jakékoli.
Ale je to pohodářka, oproti klukům už v roce a půl docela obstojně povídá a jen tak něco ji nerozhází.
Když upadne nebrečí.
Přestože nic nepotřebuje neustále naléhavě volá "mamíííí" pár dní tu byla teta a tak jsem celkem uvítala, když tohle naléhání na chvíli přešlo v "tetoóó".

Jsem ráda, že máme takové pěkné počasí a můžeme běhat venku bosí.








A i když jsem to zkoušela s panenkami, zatím dává přednost autům :-).


Po dlouhé době u nás není skoro nikdo doma, tak se půjdu pokusit dát to naše "doma" zase trochu do pořádku. 
Ale ne že by se mi chtělo!
Možná to ještě přehodnotím :-).



Mějte krásný letní pátek a pohodový i když bouřlivý víkend!


Komentáře

Plihalova píše…
Krasna,zdrava,spravna holcicka...jen tak ji neco nerozhazi.To my holky ne kyticky tak proste mame ;-D
Rozprávkový dom píše…
Anička je krásna a šikovná, je super že neni bábovka, bude lepšie do života pripravená, veď my ženy to nemáme ľahké. A ešte nastane čas, keď sa jej budú páčiť také tie dievčenské veci ;) majte sa krásne, timea
Bíba píše…
Luci, já k Vám tak ráda chodím. Máte krásný děti. Holčička je úžasná. Já mám holky tři a vydaly za tři kluky. Je u Vás krásně a nebojte i copánky budou:-) Krásné sluníčkové dny. Věra.
Jarča píše…
Má klučičí vzor,musíte si počkat až bude ve školce s ostatníma princeznama a dojde i na panenky.Taky se pokusím dát to naše doma do kupy a stejně jako vám se mi vůbec nechce a přemýšlím kde začít?a zda to nepůjde odložit na pak😉pěkný víkend přeju i vám.

Populární příspěvky z tohoto blogu

poloostrov Hel Polsko

novinky...

Stědrý den...