08 června 2017

Dneska 40

Krásný čtvrtek!



Je to dobrý, nebilancuji, ale slavím !

A taky dneska trochu spěchám :-).

Mějte krásný a pohodový den!



58 komentářů:

  1. Opravdu ze srdce přeji hodně zdraví, lásky a pohodu v životě !!!

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné narozeniny, Lucie....moc ráda chodím na Váš blog....Mirka

    OdpovědětVymazat
  3. Lucie-dvacítko,taky přeji ze srdíčka hodně zdraví.Ostatní máš.Mám tady asi tři oblíbené blogy a ty patříš mezi ně.Obdivuji,jak vše zvládáš.Na dálku tě mám moc ráda.Alibabka

    OdpovědětVymazat
  4. Předpokládám, že spěcháte užít si narozeninový den, tak všechno nejlepší !

    OdpovědětVymazat
  5. Všechno nejlepší přeji! Měj krásný narozeninový den !
    Hanka z Podkrkonoší

    OdpovědětVymazat
  6. Lucko, vše nejlepší a krásnou oslavu. Ať se daří vše, jak má.
    Hezký narozeninový den.

    OdpovědětVymazat
  7. Lucí,
    na 40 dost dobrý . Všechno nej a krásný narozeninový den. Lenka

    OdpovědětVymazat
  8. Mne 40 čeká za dva měsíce. Vždy jsem se toho čísla bála, ale časem člověk zjstí, že je to opravdu jenom číslo. Krásné narozeniny a hodně lásky od Vaší rodiny. Peťula

    OdpovědětVymazat
  9. Lucie, přeji hodně zdraví, štěstí, lásky a hlavně pohody a spoustu krásných dní s vaší krásnou a velikou rodinou. Jitka

    OdpovědětVymazat
  10. Krasny narozeninovy den, plny slunicka(-cek, pevne zdravi a hlavne nervy :-))

    OdpovědětVymazat
  11. Krásně narozeniny! Ať se splní všechna Vaše přání. Radka

    OdpovědětVymazat
  12. Krásné narozeniny a vše nejlepší! Hana M.

    OdpovědětVymazat
  13. Luci Gratuluji, všechno nejlepší. Majka

    OdpovědětVymazat
  14. Lucko- překrásné narozeniny přeji a lavně hodně zdraví Tobě a celé Tvé rodince .AŤ dojde i na pár dnů dovolené ,jak si přeješ......Hanka

    OdpovědětVymazat
  15. LUCI MÁ NAROZENINY, MY MÁME PŘÁNÍ JEDINÝ, ŠTĚSTÍ, ZDRAVÍ, ŠTĚSTÍ, ZDRAVÍ, HLAVNĚ TO ZDRAVÍ LUCI ... Šá

    OdpovědětVymazat
  16. Luci, všetko najlepšie k narodeninám. Andrea

    OdpovědětVymazat
  17. ....mě to čeká v prosinci a mám z toho trochu vítr...Chtěla bych mít tolik elánu a energie jako Vy Luci. Díky za super blog a samozřejmě přeji vše nej.....!!!Lucie

    OdpovědětVymazat
  18. Luci, tak si to užívej a vše jen to nej...

    OdpovědětVymazat
  19. Všechno nejlepší!!!!

    OdpovědětVymazat
  20. Vše nejlepší a hlavně zdraví Vám a celé Vaší rodině. Míla

    OdpovědětVymazat
  21. Moc gratuluju! Platí jediné: užívat si a užívat!

    OdpovědětVymazat
  22. Krásná maminka! Vše nejlepší!!!

    OdpovědětVymazat
  23. Milá Lucie,přeju Vám vše nej,nej k těm kulatinám:)!Ať jste zdravá,šťastná,spokojená Vy i Vaše rodinka a stále tak činorodá,miluju Váš Blog,jen tak dál!
    Hezkou oslavu,těším se na dokumentaci:)
    Radka

    OdpovědětVymazat
  24. Luci , všechno nejlepší, zdraví, štěstí, lásku a radost ze života. Když jsem Ti včera psala, vůbec jsem netušila, že máš dnes velký den. Tak to bude ode mě pro Tebe dárek ke 40 tinám. A ještě něco, číslo našeho věku je jen číslo. Ten pravý věk je v nás.

    Věrka

    OdpovědětVymazat
  25. Luci, krásný narozeninový den a všechno nejlepší!!!

    OdpovědětVymazat
  26. Krásny narodeninový dníček prajem! Nech sa ti splnia aj tie najtajnejšie sny a hlavne veľa zdravia celej rodinke !
    Tiež som blíženec a oslavovala som okrúhle pred dvomi dňami... :)
    Hovorím, že som stále tridsiatnička, len s dvadsaťročnými skúsenosťami :)
    Uži si svoj deň čo najlepšie !
    Lulu

    OdpovědětVymazat
  27. Luci, mně za měsíc a kousek. Ať žijeme a buďte FOREVER YOUNG!!!

    OdpovědětVymazat
  28. Zdraví, zdraví a jen zdraví. Úžasná už jste, Lucie!
    Katka

    OdpovědětVymazat
  29. Milá Lucko,vše nej užívejte života.

    OdpovědětVymazat
  30. Zdraví, lásku a ten krásný úsměv, aby nikdy nezmizel ! Vše nej... Marcela

    OdpovědětVymazat
  31. Přidávám se ke gratulantům a přeju Vám jen to nejlepší!!!! ZUZU

    OdpovědětVymazat
  32. Všechno nejlepší Medardko! Čtyřicítku bych brala a to si vzpomínám, jak se mi nelíbila, když přišla.... Jsem přesně o dvanáct let starší, ale říkám si - furt dobrý!

    OdpovědětVymazat
  33. Jen to nejlepší do další "40" ! Monika

    OdpovědětVymazat
  34. Luci všechno nejlepší,užijte si krásný den,dae

    OdpovědětVymazat
  35. také se připojuji ke gratulaci a hurá teď dalších 40 :)

    OdpovědětVymazat
  36. Prajem všetko najlepšie, každý den sa pozriem čo maš nového na blogu si strašne kreatívna a plná elánu a nápadov prajem nech Ti to vydrží čo najdlhšie. Krásny den. ketrin

    OdpovědětVymazat
  37. Lucko,k narozeninám hodně zdraví, spokojenosti a pohody přeje Iwka. A že máte frmol? No to je přece jasné.

    OdpovědětVymazat
  38. Vsechno nejlepsi, hlavne zdravi!!! Bujare oslavy. M.

    OdpovědětVymazat
  39. Krásne narodeniny, odteraz je to už stále lepšie!

    OdpovědětVymazat
  40. Zdravím,blahopřeji a pořádně to oslavte))))).Šárka

    OdpovědětVymazat
  41. Happy Birthday! Ať jste spolu pořád všichni tak šťastní!

    OdpovědětVymazat
  42. Taky jsem měla před 2 týdny tyto kulatiny:-) Tak já jsem teda trochu bilancovala a hlavně přemýšlela, jak se to mohlo stát, že mi je už 40..vždyť v mládí jsme si přeci nepřipouštěli, že i my tam jednou budem...ale je to tak, jak to je, fér pro všechny a ono hlavně, když je člověk zdravý a okolí je zdravé a vůbec všechno tak nějak běží, tak si může vlastně jenom gratulovat. A já gratuluji Vám, mějte se krásně a ať jste stále tak mladistvá a nápaditá:-)Hanka H.

    OdpovědětVymazat
  43. A mě bude v sobotu pade.Děs.A gratuluji.Moc.Jitka.

    OdpovědětVymazat
  44. Milá Lucko, přeji Vám k Vašim narozeninám vše nejlepší a pokud je ještě něco, co si přejete (člověk by si měl přát...jen tak se mu může něco splnit), ať se Vám to splní. Krásné dny. Linda

    OdpovědětVymazat
  45. Moc gratuluji, Lucko, ke krásným kulatým narozeninám a přeji spoustu zdravíčka. Je to to nejdůležitější v životě, bez čeho nedokážeme užívat štěstí a krásy kolem nás :)

    OdpovědětVymazat
  46. Krásné narozeniny, krásný věk! přeji hodně štěstí, zdraví, lásky! Inka

    OdpovědětVymazat
  47. Dodatečně všechno nejlepší, Luci! :-)

    OdpovědětVymazat
  48. Všetko najlepšie. Len tie detičky máte veľmi malé. V 40-ke by ste už mali mať stredoškolákov.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Áno, však je veľmi moderna, páni Lucia, hej?
      :-)))

      Vymazat
  49. Přeji krásné narozeniny a hodně splněných přání, mně 40tka čeká příští rok.))
    Věrka

    OdpovědětVymazat
  50. Taky chci být ve 40 jako vy .. :)
    Krásné narozeniny!
    Lucie

    OdpovědětVymazat
  51. Všechno nejlepšííííí, krásko.

    OdpovědětVymazat
  52. Taky se přidám s přáním hlavně zdraví. Moc ráda zde čtu. Vaše vyvýšené záhonky v paletových ohradkach mne inspirovaly a už druhým rokem siv nich pěstujeme zeleninua bylinky :-)
    Dětičky máte krásné a měla jste je přesně včas. Mně bude letos 50, deti jsou dospělé a vidíme, že jsme je mohli mít aspoň o pět let později. Spoustu věcí bychom dnes dělali jinak. Bylo by to zralejší, promyšlenejsi rodičovství :-)

    OdpovědětVymazat
  53. Jééé, gratuluji! Toto letí, nemůžu si pomoct, ale ňák se mi zdá, že nastupující generace čtyřicátnic vypadá prostě skvěle!

    OdpovědětVymazat