V JÍDELNĚ

Přeji pěkné pondělí!



Dnes jen pár obrázků z jídelny.

Kapradí ve váze je na stole už víc jak týden, má výhodu v tom , že dlouho vydrží.



A tak mu jen občas přidám nějakou rostlinku, kterou venku zrovna utrhnu.




Jsou to pro mě ty nejhezčí kytice :-).


A ještě musím zmínit, že včera se mi opravdu povedlo uspat děti po obědě ve stejnou dobu, za to večer mi to vynahradily :-))).

A zatímco dnes ráno si oni dospaly svoje prořáděné hodiny, já spát nemohla. Mám rýmu a ta mě nenechala pořádně vyspat celou noc.

Od časného rána nás budí zpívající ptáci a tak jsem vstávala skoro s nimi.


Mějte pohodový start nového týdne!


Komentáře

Jarča píše…
Kapradiny ve váze vypadají moc dobře,mám ráda bílou doplněnou zelenou v podobě rostlin.Nemoci a jiné neduhy nás taky zlobí,tak ať jste brzo fit a užíváte si.
Amelie píše…
Mě vzbudilo sekání sekačky v sedm ráno.... zpívající ptáci jsou rozhodně příjemnější.

Populární příspěvky z tohoto blogu

poloostrov Hel Polsko

novinky...

Stědrý den...