UŽ VÍME KAM KAKTUSY POPUTUJÍ !


Přeji pěkný večer!

Tak mám to o fous , ale stíhám:-).

Dnes bylo vylosováno.
Bohužel opět jsem tam zaznamenala jeden komentář bez emailu a od nepřihlášeného uživatele. Takže č.2 jsem vyřadila.



Nejprve děkuji za tolik krásných slov a podpory k mému malovaní.  Tolik zájemců mě opravdu moc příjemně překvapilo :-).

Dnešní losování byl trochu adrenalin, protože losoval Adam s asistentkou.


Tady byla asistentka ještě natěšena vrhnout se na to.


Tady ještě asistentka spolupracovala a vybrala první výherkyni.

Jenže pak i s lístkem zdrhla a o nějaké spolupráci nemohla být řeč.
Adam asistentku odchytil č. 82 zachránil. 


Asistentka pak byla odložena a Adam se vrhnul do losování sám.


Chvíli napínal, ale když asistentka začala mít sebevražedné sklony, urychlil to :-).



Ukázal výherkyni druhého setu kaktusů č.21


Vzápětí další , tu s komentářem č. 34


Nakonec asistentka přestala kňučet a šla se krmit s plyšákama.


A tak známe i poslední výherkyni č. 41.




Moc gratuluji vítězkám!
Všechny budu kontaktovat mailem, jen č. 41 až mi ze stejného profilu jako psala komentář napíše kontaktní email, prosím :-).


Ještě jednou obrovské díky všem za účast a za návštěvy mého blogu!

Mějte krásné dny!

Komentáře

Anonymní píše…
Moc děkuji Andulce za šťastnou ruku,mám velikou radost! Monika
Anonymní píše…
Milá paní Lucie, já jsem sice nesoutěžila, ale !
váš způsob losování a jeho zaznamenání je famozní!, originální...
a to již po několikáté...
Obdivuji vás a vaši rodinku.
Jiřina z N.
trvalkadahlia.blog.cz
Jaroslava píše…
Dobrý den, Luci.

Děkuji Adámkovi za vylosování a Vám za krásné obrázky. Mám velikou radost. J.
Iva píše…
Paní Lucie,
psala jsem Vám email, a také pod č. 41 kontakt, ipupikova@gmail.com

Populární příspěvky z tohoto blogu

poloostrov Hel Polsko

novinky...

Stědrý den...