Přeji krásné a pohodové Vánoce!

Pěknou sobotu!

Doufám, že máte vše hotové. 
Myslím tím , vše co jste chtěli mít hotové.
Já už si dávám před Vánocemi laťku raději níž a pak jsem překvapená co jsem toho 
ještě udělala navíc.
Mít na Vánoce uklizeno, jako umytá okna a vypulírovaný nábytek a lesknoucí se kliky a zrcadla, tak to u nás nehrozí. Ano bývala doba kdy jsem to tak chtěla mít, vánoční atmosféra byla spojená s děsnou kosou v celém bytě , protože se myla okna, vůní diavy na nábytek a ironu na okna (jmenovalo se to tak , že ?)
A pak taky s "vůní" františku, které vždy tak trochu tajně někde zapálil můj taťka a teď to dělám doma já.
Nejprve všichni hledají co kde pálím , co kde hoří a pak se ofrňují nad tím, že to smrdí...
...krásná tradice :-))).

Ale jediné co letos ještě musím, je zabalit pár posledních dárečků a slepit linecké, ale to vlastně taky možná nemusím , protože včera večer jsme si náramně celá rodina pošmákli a doslova sežrali všechny neozdobené perníčky.
A to mě těší, protože většinou zrovna perníčky nikdo nejí:-))).

Jeden instantní brácha už je tu od úterka a druhý s přítelkyní dorazil v noci.
Trochu jsme jim naaranžovali vánoční apartmá.
Tedy zahradní domek.
Dalo mi práci přemluvit Maxe, že my tam teď spát nebudeme i když musím uznat , že bych si docela dokázala představit, zavřít tady doma v osm dveře, vzít si knížku a svářo nebo groček a jít si užít klídek :-). Číst si do usnutí a hlavně pak spát až do vlastního probuzení :-).
Konec snění.


Stromeček už je po několika pádech přikurtován a to jak je zrovna ozdobený, se mění podle toho jestli jsou děti vzhůru a nebo spí :-).

Nestihli jsme koupit lososa, pak si doma všichni odsouhlasili, že chtějí kuřecí nebo krůtí řízek a pak jsme zjistili, že přítelkyně našeho nejstaršího nejí maso, leda rybu:-))).
Tak si dnes náš pár udělal výlet s Adamem do Prahy a při troše štěstí i ten losos bude :-).

Letos jsem zkusila poprvé vánočku, pod odborným dohledem naší  mamky a za vydatné pomoci mojí sestry a neteře a nakonec i dcery a vlastně u toho byla i naše Adina (čubička), takže všechny ženy z rodiny :-). A je to trochu věda, kam se na to hrabe nějaký drobenkový koláč.
Já věděla proč mám z těch kynutých těst respekt :-))).

Moc děkuji za návštěvy a milá slova , která mi tu necháváte.

A tak mějte pohodové chvíle s rodinou, užijte si těch kouzelných dnů, kdy jsou Vánoce cítit, slyšet a vidět všude kolem nás !



A hlavně hoďte za hlavu vše, co se nepovede, nebo nestihne a nebo to nebude zrovna tak jak jste si představovali...to je život...kdyby nám všem všechno vyšlo podle našich přání... nebyla by žádná sranda!

Veselé Vánoce!

Komentáře

Lucinko, přeji celé Vaší rodině krásné vánoční svátky.Martina
Eva píše…
Tak ať jsou šťastné a veselé:-)))Eva
Hanka Š. píše…
Milá Lucie, chodím k Vám už přes dva roky a pravidelně si na Vašem rodinném vyprávění spravím náladu. Máte úžasnou rodinu, výstavní dětičky, i když trošku čertovské, ale vždyť v tichu a klidu by to byla nuda :o))...
Užijte si vánoce co nejvíce v pohodě v tom vašem pohádkovém mlýně v tichu.
Děkuji za psaní, za to jaká jste. H.
Dáša F. píše…
Lucko, je u Vás moc hezky a moc ráda vás čtu, už vice než dva roky. Líbí se mi jak u Vás doma, tak na terase, i na zahradě a v lese a i u potoka. :o) Máte skvělou rodinu a nádherné místo k žití. Tak si dál krásně žijte a dávejte nám o tom vědět.
Přeji krásné a poklidné Vánoce. D.
Hana píše…
Luci- krásné vánoce Vám všem doma ....moc mě to s Vámi baví...úžasný blog ♥♥♥ Hanka
Unknown píše…
Krasne vianoce zelam :)
Vianocka vyzera uuuuuzasne a darceky su zabalene uplne luxusne.
Luci, more pohody a radosti všem! M.
Plihalova píše…
Krasne Vanoce.Dekuji, ze k Vam mohu na navstevu.JP
Eva píše…
Veselé Vánoce! Eva
Anonymní píše…
Luci,krásné Vánoce přeji,je u Vás nádherně,vždy mě povzbudíte,potěšíte,jste skvělí,dae
Marie píše…
Luci,přeji celé tvé rodině krásné vánoce.U vás krásně vánočně,tak si to užijte.
Rozprávkový dom píše…
Luci, krásne Vianoce plné lásky a radosti prajem.Timea
Nela Procházková píše…
Krásné a veselé Vánoce přeji celé Vaší rodině :)

Nela z blogu Růžová rtěnka
Duhová Katka píše…
Krásné vánoční svátky, Lucko, prožité s těmi, co máš ráda a podle tvých představ ♥
Katka
Alča píše…
Také přeji krásné a pohodové Vánoce. Alča
Žensvět píše…
Úžasný fotky <3 Krásné Vánoce!

www.mummysweetbaby.blogspot.cz
Carolina Mia píše…
Požehnané svátky vánoční.Do nového roku předně zdraví, neboť s ním jde ruku v ruce vše ostatní. Štěstí, láska, spokojenost... Věrka
Anonymní píše…
Přeji Vám krásné Vánoce, pokud možno klidné :-)...Jste pro mě matka hrdinka s tolika dětma na"krku"+rodinou.
Co se týče vánočky. Peču recept od babičky již mnoho let a je potřeba pouze kvalitní suroviny(tzn.čerstvé kvasnice a skutečné máslo-nikoliv rostl.tuk) a nakyne do obřích rozměrů sama. Mám"pouze" dva syny, leč ve žracím věku a upekla jsem megavánočky zrovna dvě. Do druhého dne nezbylo nic.
Tož tak. Další nepeču.
Pevné nervy a zdraví:)
Katka z km.
Anonymní píše…
Šťastné a veselé !!! Ste moji miláčkovia a vo všetkom Vám držím palce ...Marianna
Jarča píše…
Krásný zbytek vánočních svátků,užijte si pohody s rodinou (ač v takovém počtu to musí být veselé)líbí se mi vás blog,jen tak dál.

Populární příspěvky z tohoto blogu

poloostrov Hel Polsko

novinky...

Stědrý den...