ZA TREST

Přeji pěknou středu!


Tak k dnešnímu dni ukončuju karanténu.
Bez teplot už jsme všichni  minimálně tři dny a snažit se držet naše tři zvířata doma, to je za trest.



Max už má doslova přetlak energie a snaží se zlobit každého, kdo vypadá na to, že ho bude ochotně honit.
A protože aby to honění mělo smysl, chce to někoho, kdo ho hned nechytí, takže většinou to odnese Anna , která ho pak trpělivě a dlouho honí a on jí radostně  a dlouho utíká a strašně u toho ječí.
Občas to zkouší se mnou, ale já to brzo vzdávám a když to neprozřetelně zkusí na Adama, tak pak lituje, ten ho totiž pro změnu chytne moc rychle :-).




Stavěli jsme sněhuláky a čteme knížky,malujeme, lepíme, koukáme na telku a hrajeme hry.
Ale prťata neustále vytahují bundy a čepice a každou chvíli napůl oblečení hlásí , že jdou ven.


Dnes po odpoledním spánku jdeme ven!


Já jsem měla krizi už včera a tak jsem ve večerní vánici utekla z domu a zajela na rychlý nákup do Tesco. Vlastně jsem ani nic nepotřebovala, jen mezi lidi :-))).





Na zahradě leží ještě zbytky sněhu, tak se půjdeme zamazat :-).


Tak a teď už jaro! Pojď!

Mějte prima dny!


Komentáře

Marie píše…
Luci ty nohy na stole mě dostaly,taková domácí Hawai.Jinak krásné tvoření a dětičky úúúúžasný.
Kateřina M. píše…
... souhlasím, hlavně Andulka a její zaujetí při tvorbě ♥

Populární příspěvky z tohoto blogu

poloostrov Hel Polsko

novinky...

můj malý byznys v roce 2023