DUBNOVÉ DNY

Přeji krásné, dubnové dny!




 Adama stále posílám do školy a oni mi ho vrací s tím, že kašle a smrká.
Doma kašle trochu, poránu a občas se vysmrká a během dne téměř nic.
Dnes uvidíme jestli bude nějaký výsledek z výtěrů od lékaře, nebo nějaká alergie, ale  i kdyby to byla alergie, tak je mi divný, že jenom ve škole,
 možná na něco co je právě jen  tam ...nebo prostě na školu :-))).

Prťata mají zase na střídačku střevní potíže, ale když na ně koukám, tak se ani nedivím:-).

Počasí a pobyt venku parádně dobíjí baterky!


První venkovní koupání v dubnu je asi rekord:-).

Mám radost , že letos trochu stíhám zahradu.
Podařilo se mi zasadit první semínka.


A  Andulku to zahradničení moc baví.
Jen mám trochu strach kde co najdu, protože mi ty řádky pěkně pocuchala :-).





Letošní tulipánové překvapení je pěkně barevné.


Ovšem tady se objevují záškodníci a nosí mi domů trhané tulipány.
S velkou radostí v očích  a zásadně jen hlavičky :-)


Někdy si říkám, že těm svým dětem závidím, to dětství tady.
Ráno vybíhají ven naboso,  celý dny si hrajou s kdejakou havětí na zahradě nebo v potoce a domů se vrací špinaví tak,  jak by mě domů ,když jsem byla malá nikdy nepustili :-)))

A když si najde Max hlemýždě, který mu cestuje po nohách , chce Anička taky, 
jenže se pak rozčiluje , že ten její se schoval:-))).







No a Andulka taky ráda maluje a mě se ty její výtvory moc líbí :-).



A já maluji taky, teď třeba obrázky inspirované mými dětmi :-).




A občas zkouším něco trochu nového .




A taky jsem si vymalovala plánovací kalendář na květen.




Mějte pohodové dny a užívejte sluníčka!


Komentáře

Anonymní píše…
Z těch všech fotek číší radost a pohoda , máte kouzelné děti a věřím, že brouzdání bez botiček je pro ně něco tak přirozeného , jako pro nás dospělé boty. Tak ať vám všem ta pohoda vydrží co nejdéle ! Šá
Anonymní píše…
mně se ti ilustrace líbí do knížky ani to nemusí být do dětské, já občas píši, tak se kdyžtak ozvu:-)
Jitu píše…
My máme za sebou první koupání v rybníce. Všechny děti po krk ve vodě, malušek hodinu stavěl blátivé hrady...
Anonymní píše…
Opravdu mají vaše děti štěstí, že žijete v tak krásném prostředí, až se rozletí do světa, tak na to budou s láskou vzpomínat a určitě se budou domů rádi vracet.
Mějte se krásně.I.N.
Eva píše…
Já bych se potřebovala zeptat na ty vyvýšené záhony. Jak jste s nimi spokojeni, konkrétně s touhle verzí- to jsou jakoby vršky od palet? My teď aktuálně sháníme a přemýšlíme nad výrobou. Akorát se bojím, jestli nejsou ty spoje ostré a nereznou? Díky za odpověď i za tipy
Dáša F. píše…
Lucko, krásně si všichni žijete u vás na mlejně. Z fotek vyzařuje úžasná pohoda a klid a děti se skvěle vyřádí. Ta koupací fotka z dubna je tááák letní. Nádhera.
Přeji i nadále spoustu pohodových dní. D.
Luci, ty obrazky jsou naramne, ty posledni - kvetinove, stromove apod., se mi libi strasne moc a moc. Deti uzasne, sneky bych nedala, brrrrr, ale je videt, ze ony josu nadsene! Tak to ma byt. M.
Anonymní píše…
Lucinko, z vašeho psaní a fotek vyzařuje taková pohoda (já vím, že to vždycky třeba není)! Moc Vám to přeji, užívejte si všeho!
Hanka
U vás je to pro děti opravdu ráj, Lucko :) Mějte krásné jarní dny :)

Populární příspěvky z tohoto blogu

poloostrov Hel Polsko

novinky...

Stědrý den...